28 Aralık 2012 Cuma

Yapmamacılık...

Selam moruk. Uzun zaman oldu farkındayım ama sonuç olarak buradayım. Bu gece bahsedeceğim şeyler daha soyut şeyler. İnsanlar neden düşünür? Ulan ne ilginç değil mi? Düşünmek, karar vermek, uygulamak. İnsanlar hep bunu yapıyor dostum. düşündüklerinin dışında karar veriyorlar ya da düşündüklerinin dışında davranıyorlar. Bir de hiç düşünmeyen bi tayfa var ki o daha vasat.

 Dedim ya insanlar düşünür diye. Genelleme yaptım aslında . Olay o kadar büyük. bazıları vardır ki düşünmeye değmeyecek ufacık bi konuyu bile düşünmekten uyuyamazken; bazı insanlar hiçbir şeyi takmazlar siklerine. E olay nedir abicim? Bunu yapmanın bir formülü varsa da bize de anlatsınlar da bizde düşünmeyelim. eheehe. Lise öğretmeni moduna girmeden devam edeyim ben. E insanlar nasıl düşünmeden yapabiliyor? Yoksa düşünmüyormuş gibi yapan insanların hepsi rol mü yapıyor? Yoksa benim gibi; sikten bi konuyu bile sabahlara kadar düşünen insanlar mı? Belki de benim gibi olan insanlar bilmeden büyük bi oyunun kuklaları. Tabi ki bende bu oyuna dahilim. Eğer kural buysa. sonuç olarak bir kesim var ki rol yapıyor değil mi? E benim tayfa rol yapıyor olsa ben neden bu rol yapma mevzusunu ortaya atayım lan yediğim boku ortaya neden çıkarayım? Hep doğal oldum insanlara karşı. Ne düşündüysem onu söyledim. İyi ya da kötü her bir boku söyleyiverdim.

 Starbucks  starbucks gezen bir tayfa var. Belki de söylediklerimin hepsi yanlış. Ama benim düşüncelerim bunlar. Üniversite kantinlerinde canımm yaaaaa diye gezen ecemlerden de napıyosun canım yaa diyen mertlerden de değilim diye düşünüyorum. Ve insanlara bunları her söylediğimde dışlandım. Sonra belki de dışlanma korkusu yüzünden sustum. Düşündüm o kişi hakkında bişeyler evet düşündüm ve normal olmayarak sustum. Çünkü benim için normal olan düşündüğüm herşeyi söyleme dürtüsüydü. Ve bunun karşısına her çıktığımda zorlandım. Diğer insanlar gibi davrandığımda ise sorun yoktu ve olmayacaktı da. Amacım hiçbi zaman kendimi övmek ya da büyük göstermek olmadı. Hatta çok iyi olduğum konularda bile mütevazı davrandığım zamanlar oldu. Şimdi bana hassiktir lan piç bile diyebilirsiniz. Ama amacım kendimi övmek değil moruk. Sıradan ve rutin bir ilkokul hayatı sonra olması gerektiği gibi olmayan bir lise. Ve her gün başka bir problemle uğraştığım üniversite günlerindeyim. Evet benim gibi binlerce insan var sokaklarda. Ama bunları buraya yazabilen benim. Çünkü diğerleri Merve' yi nasıl götürebilirim. Ya da Selen! i elime nasıl alabilirim düşüncesi içerisinde. Ben burdayım çünkü hiçbişey sikimde değil moruk. Ben buradayım çünkü böyle düşünüyorum ve bunları sizinle paylaşıyorum.

 Üniversite ortamından bir insan neden soğur? Hatunlarla dolu olan bir mekan, boş bir üniversite öğrencisi erkeğin arayıpda bulamadığı bir ortam belki de. Bir fikri olan varsa parmak kaldırsın söz hakkı vericem ehehe. Soğuyor be insan. Dediğim gibi tek amacı Ahmet' in parasını yemek için yaşayan Ayşeleri ve yine tek amacı istediği kız yatağını süslesin diye elinden gelen yavşaklığı yapan Berkecanları görüyorum be moruk. Göt kadar yüksekokulda bile var böyle tipler. Sokarım diyorum derse de okula da böyle aşkın ızdırabına da diyorum. Hayat bana diyor ki çok soktun çek ehehe. Sistem bu dostum... Bu amınakodumun sistemine ya ayak uyduracaksın ya da dışlanacaksın, Hor görüleceksin. Ben aslında ne dışlandım ne de hor görüldüm. Belki de okula gitmediğim için dışlanmıyorumdur. Afedersiniz ama sikimde değil hiçbişey.

Yeter bu kadar hadi iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder